Service

U kunt ons bezoeken op het volgende adres:

Wonen op 10
Oosterblokker 10
1696 BH Oosterblokker

Ook kunt u ons natuurlijk bellen of mailen:

Telefoon: 0229 – 26 22 75
Email:info@wonenop10.nl

KLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over het product of de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens: wonenop10.nl

Telefoon: 0229 – 26 22 75

Email: iinfo@wonenop10.nl

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u uw artikel via de webshop gekocht hebben dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Partijmeubelen.nl bij is aangesloten. Mocht u uw artikel via de webshop hebben aangeschaft en de bemiddelingspoging heeft om enige reden niet tot een bevredigende oplossing geleid, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

HERROEPINGSRECHT

U heeft een periode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.

Artikelen uit de outlet kunnen niet worden geretourneerd. 

Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen, na ontvangst van het artikel terugstorten op de rekening waar het in eerste instantie ook vanaf geschreven is.

Onze merken

Heb je een vraag? Neem contact met ons op!

Afspraak Interieuradvies